Европейски Ден на Предприемача
Начало Регистрация Програма Презентации Организатори Спонсори Полезни връзки За контакти BG EN

ЕВРОПЕЙСКАТА ИНИЦИАТИВА "СЪЮЗ ЗА ИНОВАЦИИ". МОДЕЛИ НА ПАРТНЬОРСТВО: АКАДЕМИЯ – БИЗНЕС - ОБЩЕСТВО

SU LogoSofia Municipality Logo Европейски ден на предприемача (ЕДП)
26-27 септември 2011
Под патронажа на Министерство на икономиката, енергетика и туризма и на Министър Трайчо Трайков

СЕРИОЗНИ ИГРИ В ПОЛЗА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВОТО И БИЗНЕСА

Зала "Вихрен", 27 Септември 2011 г., Час: 9:00 – 17:00

Организатори: БСК, ЦТИО и ВИРТЕХ


ПРОГРАМА

През последните години, сериозните игри започват да привличат все повече вниманието на бизнеса, университетите и изследователските центрове. От една страна компютърните игри стават ефективен маркетингов инструмент, а от друга страна възможностите на новите технологии и графични среди позволяват на потребителите да развият съвсем нов тип знания и умения в конкретен контекст. Сериозните игри се използват все повече като инструмент за подбор на персонала и оценка на компетенциите, за развитие на човешките ресурси, промяна на нагласите и други.
В рамките на семинара:

  • ще бъдат представени проектите LUDUS, BRIC ITT, ENERGY-WISE, BIOIENET, TARGET и други.
  • ще бъдат поканени 1 или 2-ма чуждестранни лектори;
  • ще бъдат показани достъпни и безплатни игри, които могат да се ползват свободно за развиване на бизнес и предприемачески умения;
  • ще се представят двамата финалисти на състезанието по LUDUS;
  • ще има практически демонстрации и тестване на сериозни игри.

Дискусия


АКТУАЛНИ ПРОБЛЕМИ ЗА ОБСЪЖДАНЕ

В рамките на този еднодневен семинар ще ви покажем защо и как сериозните игри могат да се използват в бизнеса и какви са ползите от създаването и прилагането на сериозни игри в различен контекст. Ще бъдат представени конкретни казуси и игри в областта на бизнеса и предприемачеството, европейски проекти, както и реални игри.


Програмата на семинара "СЕРИОЗНИ ИГРИ В ПОЛЗА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСТВОТО И БИЗНЕСА" може да бъде изтеглена от тук.


Изследване на познатостта и нагласите към сериозните игри, Резултати от проведеното маркетингово изследване Април, 2011 година


>>Обратно към програмата

Софийски Университет "Св. Климент Охридски", ФМИ